Volymen ska upp
Rött är fint. När passet öser på och allt känns som ett stort och varmt party lyser örat rött.
Alla kan Men alla vill inte.
Jympan är för många, bara man inte skrämmer bort folk med krångel och armvift. Annars kan varenda kotte gå loss och glömma bort sitt ego en stund.
satsa på människorna
Den skillnad som vi i Friskis&Svettis har möjlighet att bygga på är människorna, deras kunskap, passion, förmåga och värderingar. Satsa på människorna, så kommer kvaliteten.
Jympaupplevelsen Friskis&Svettis själ
Jympan var det första uttrycket för Friskis&Svettis idé om träning och gemenskap. Den kan fortfarande vara vårt mest unika erbjudande om vi vårdar den klokt och lekfullt.
Jympajesus predikar
Kanske kan man säga att Jympajesus är en besserwisser. Själv anser han att han debatterar viktiga frågor i sekten.
Klockrent som vanligt Mats. Önskar att det fanns fler som du
’Den inre resan’?
Neeeeej! Nej nej NEJ!
Den bara kom. 😉
Oj oj! 🙂
Jag tror jag förstår, men du skulle kunna mena tvärtom mot vad jag gissar också.
Det var bara en automatgenererad respons på uttrycken ”byta namn” och ”byta logotyp”. Jag tycker att det verkar som att personer högre upp i organisationen vill att Friskis(&Svettis) ska vara något annat än det är. Medan allt som egentligen är bra med och unikt för föreningen förstörs i processen. Du skrev för ett tag sen att någon hade förmedlat andemeningen att vi (de) måste sälja träningskort, och det är väl antagligen det ändamålet som motiverar att profilera om sig. Men då har man verkligen missförstått hela grejen tycker jag.