Volymen ska upp
Rött är fint. När passet öser på och allt känns som ett stort och varmt party lyser örat rött.
Alla kan Men alla vill inte.
Jympan är för många, bara man inte skrämmer bort folk med krångel och armvift. Annars kan varenda kotte gå loss och glömma bort sitt ego en stund.
satsa på människorna
Den skillnad som vi i Friskis&Svettis har möjlighet att bygga på är människorna, deras kunskap, passion, förmåga och värderingar. Satsa på människorna, så kommer kvaliteten.
Jympaupplevelsen Friskis&Svettis själ
Jympan var det första uttrycket för Friskis&Svettis idé om träning och gemenskap. Den kan fortfarande vara vårt mest unika erbjudande om vi vårdar den klokt och lekfullt.
Jympajesus predikar
Kanske kan man säga att Jympajesus är en besserwisser. Själv anser han att han debatterar viktiga frågor i sekten.
Jag är lite osäker på bakgrunden till detta. Jag har uppfattat att Friskis&Svettis har högt förtroende, ett omtyckt varumärke. Och kanske är det den höga nivån som ger en utmaning för nå ännu högre.
Självklart håller jag med, vi ska fortsätta att jobba med frågan, men det är väl ingen som påstått något annat. Eller vad har jag missat?
Hej MarveW, Du har missat vårens, på sina håll, interna oro. Vilket bara är bra.;-) För jag håller med dig, som du förstår.