Volymen ska upp
Rött är fint. När passet öser på och allt känns som ett stort och varmt party lyser örat rött.
Alla kan Men alla vill inte.
Jympan är för många, bara man inte skrämmer bort folk med krångel och armvift. Annars kan varenda kotte gå loss och glömma bort sitt ego en stund.
satsa på människorna
Den skillnad som vi i Friskis&Svettis har möjlighet att bygga på är människorna, deras kunskap, passion, förmåga och värderingar. Satsa på människorna, så kommer kvaliteten.
Jympaupplevelsen Friskis&Svettis själ
Jympan var det första uttrycket för Friskis&Svettis idé om träning och gemenskap. Den kan fortfarande vara vårt mest unika erbjudande om vi vårdar den klokt och lekfullt.
Jympajesus predikar
Kanske kan man säga att Jympajesus är en besserwisser. Själv anser han att han debatterar viktiga frågor i sekten.
När man ser F&S reklam m m så är det lätt att ta på sig de positiva glasögonen och tycka att ”det här var ju kul/bra/etc”. Men när jag såg den här filmen var det nåt som skavde. Tyckte inte den var så kul, men kunde inte riktigt sätta ord på det.
Tack för att du fyllde mitt ordtomrum. Du har helt rätt, även om både jag och många andra kan bete sig mesigt mer eller mindre ofta så är det ju inte den bilden vi vill förmedla.
Tyvärr agerar många som jobbar med reklam så här, man förlöjligar någon och så ska det vara roligt. Fattades bara att den stackaren hade ett par tjocka glasögon och banlon-brallor a la 60-tal…
Hej Ingemar, Kul att du gillar min analys! Vi borde kanske inte förlöjliga våra blivande medlemmar. 🙂